signedbyvictoria

Legat i lä, leggings!

Publicerad 2013-03-13 20:38:00 i Byxor,

Jag har ju inte alls uppdaterat här! Men nu är jag i farten, bara sprutar ut trikåsaker för tillfället. Fick något ryck och gjorde fyra par leggings igår, superperfekta att träna i eller bara ha till vardags. Och idag har jag slängt ihop två mössor. Jag ska ta ordentliga bilder i helgen i alla fall och så ska jag ordna bilder på den gula kappan, två blusar som jag gjort väldigt nyligt och eventuellt någon herrskjorta.
 
Leggings! Färgerna återges inte helt korrekt, men jag har ju lovat bättre bilder så!
 
 
Och ja! Just det, de kan bli dina för 250 kronor (långa) eller 200 kronor (korta) paret!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2013-03-13 21:12:17

Sugen på de korta leoparderna, men jag skulle vilja veta om de sitter tight på rumpan/låren? Ogillar att träna när det skumpar omkring xD

Svar: Materialet är rätt tunnt så de är i princip som vanliga träningsleggings, ger allstå inget stöd åt din bakre stötdämpare. Men de är ju fruktansvärt billiga i jämförelse med kompressionsleggings! :)
Victoria Wiklund

Postat av: jennifer

Publicerad 2013-05-06 14:17:37

Hejsan! Detta va då dom grymmaste leggingsen jag sett, finns de möjlighet att få bwställa dom?
Om det går får du gärna svara på min mail!!! :D
Tack på förhand, hadeee!
/ Jennifer, Umeå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela