signedbyvictoria

Om modevisningarna i lördags

Publicerad 2012-09-10 11:22:00 i Byxor, Kjolar, Klänningar, Skjortor, Tröjor, Ytterplagg,

Jag har inte haft tid eller ork att skriva något om visningarna i lördags men nu gör jag det.
Den första visningen gick inte så bra som den hade kunnat men mina modeller gjorde sitt bästa med tanke på förberedelserna. Vi fick inte komma in på Kulturens Hus förrän 11, en halvtimme senare än vi planerat så vi kom igång med smink och hår alldeles för sent vilket resulterade i att vi inte hann med någon catwalkövning.
 Men visningen gick så bra den kunde, folk var där och tittade och applåderade vilket kanske var det viktiga.
 
Tyvärr hade jag inte någon fotograf med mig så här kommer lite bilder som Tobbes pappa tog på andra visningen.
 
 
Andra och tredje visningarna gick jättebra! Jag ska få fler bilder av Klara från visningarna samt ordna en fotografering med kläderna också så bilder kommer upp någon dag i framtiden!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela