signedbyvictoria

Matcha som du vill

Publicerad 2012-09-04 08:32:00 i Byxor, Tröjor,

Igår blev jag så uttråkad av all mönsterkonstruktion att jag försökte hitta på ursäkter för att slippa. En ursäkt var att gå och köpa knappar och dragkedjor, en annan var att prova kläder ur kollektionen.och det går att blanda friskt. Här är kläder från två tjejoutits och en herrväst, som jag för övrigt är riktigt nöjd med.
 
Den som vill kommer kunna köpa kläder ur kollektionen eller göra beställningar, efter helgen har jag all tid i världen för sådant. Just nu har jag en balklänning inbokad, kanske någon annan som är intresserad av en sådan?

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Kathrine

Publicerad 2012-12-10 13:42:06

Lägger du ut mönster också? :) skulla vara interessant o se hur allt det dära ser ut!
-btw, bra blogg, följer dig från Danmark!! :)

Svar: Hej Kathrine! Vad roligt att höra att du gillar min blogg :)Ja, att lägga ut mönster skulle jag nog kunna göra någon gång. Vill du se hela konstruktionsprocessen eller bara mönsterdelarna?
Victoria Wiklund

Postat av: Kathrine

Publicerad 2012-12-11 16:56:58

Skulle gärna vilja se hela processen, om det inte blir för mycket ;)

Svar: Jag ska försöka! Just nu har jag inget projekt med ett helt nytt mönster på gång, bara projekt där jag har mönstret sedan tidigare. Men det kommer, jag lovar! :)
Victoria Wiklund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela