signedbyvictoria

Intervju

Publicerad 2012-09-05 16:21:36 i Om att sy, Om mig,

Idag var jag en sväng till Luleå och köpte de sista sakerna inför visningarna plus tyg till en balklänning samt blev intervjuade av Kuriren. Jag vet tyvärr inte när det kommer publiceras men håll utkik efter Extra-tidningen imorgon! Där kommer ni kunna läsa om mig, Kevin och Klara och se några av våra plagg.
 
Jag gjorde faktiskt en halvvild sak idag, jag beställde en skräddarvinkel och en herrmönsterbok! För mig som är arbetslös blev det svindyrt men jag ser det som en investering som ska hålla länge.
För jag kan verkligen inte förstå hur jag klarat mig utan skräddarvinkel, de är ju helt oumbärliga!
 
Såhär kaosigt ser det ut i vardagsrummet som jag ockuperat, jag längtar inte tills jag måste städa...
 



Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela