signedbyvictoria

Dålig uppdatering

Publicerad 2012-01-08 16:11:18 i Övrigt,

Det har varit dålig, väldigt dålig uppdatering på senaste tiden. Det har varit mycket julklappar som jag har gjort men inte velat visa innan jul och nu är alla klappara utdelade och dum som jag är så har jag inte fotat dem innan jag gav bort dem. Så nu väntar jag på att få bilder.
Det blir inte någon förbättring på bloggfronten på i alla fall två veckor för på tisdag åker jag och Tobbe till Thailand. Det är förstås en inköpsresa! (Eller inte) Min lilla, fina handväska har gått sönder och jag behöver en liten fin handväska när jag åker så jag har improviserat ihop en ny.
Det är inte den vackraste jag har sett men å andra sidan ansträngde jag mig inte för mycket osv. osv.



Jag använde lite bomullssammet som blivit kvar när jag gjorde kuddfodral

Stråvecken skulle var dekorativa men jag är osäker på om de verkligen var det...



Jag gjorde även en liten väska till Tobbe, en sån där liten mobilväska att ha runt halsen. Han gillade den inte.


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2012-01-08 23:30:42

Jag tycker Tobias är en aningen otacksam minsann :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela