signedbyvictoria

Julafton och bortförklaringar

Publicerad 2012-12-24 01:49:00 i Byxor, Klänningar, Om att sy, Skjortor,

Anledningen till det rätt långa blogguppehållet är att jag har opererat ögonen för att slippa glasögon och linser. Ögonen har inte riktigt återhämtat sig ordentligt så jag har inte kunnat göra något och bara därför har det trillat in flera beställningar! Två skjortor och en fluga, jättekul tycker jag!

 

 

Tekniskt sett är det julafton nu men det är inte julafton på riktigt innan man har vaknat tycker jag! Imorgon (alltså om åtta timmar) är det mycket som ska fixas innan det är dags för mig och Tobbe att åka hem till min lilla by! Jag har provat frisyrer, målat naglarna riktigt fint och provat klänningen jag ska ha. Jag insåg att den inte satt som jag ville, så jag måste sy om den lite. Det var inte vad jag ville! Hur som helst så kommer kanske bilder upp imorgon om jag hinner innan vi åker men annars blir det här i dagarna.


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2012-12-28 18:38:10

Dina designer är verkligen superfina!
Har också funderat på att göra den operationen, kan inte du berätta lite mer? Hur mycket kostade det och hur lång tid tar det innan man är återställd? :)

Svar: Tack så jättemycket :)Jag mailar dig gärna och berätta mer om min operation och mina upplevelser än så länge för jag tycker inte att det passar in hundraprocentigt här på bloggen :)
Victoria Wiklund

Postat av: Victoria Wiklund

Publicerad 2012-12-29 00:31:09

Clara, jag försökte skicka ett mail till dig men det verkar inte som att det kommer fram (fick ett meddelande om att det inte gick) så du kanske kan skicka ett mail till mig så svarar jag? :)

Postat av: Clara

Publicerad 2012-12-31 00:00:03

Tror att jag råkade skriva fel på adressen, testa igen så får vi se om det funkar! :) tack!

Svar: Har skickat ett mail till dig nu :)
Victoria Wiklund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela