signedbyvictoria

Under progress

Publicerad 2012-08-10 11:49:25 i Tröjor,

Det har varit tomt här under sommaren som sagt, nu har jag tagit nya tag och börjat sy igen!
Jag håller på med ett rätt stort projekt just nu, en hel kollektion! Jag ska visa kläder under Kulturnatten i Luleå den 8/9 tillsammans med Klara Nordström och Kevin Mukuri från Luleå. Vi gör varsin kollektion och min är egentligen helt fel säsong. Jag gör en höst/vinterkollektion men de brukar ju visas tidigt på året och vår/sommar nu på höstkanten, varför jag gör en höstkollektion är mestadels för att jag inte riktigt känner mig bekväm i sommarkläder och glada färger själv.

Här är ett litet smakprov på ett plagg som är halvfärdigt!



Jag kommer att visa alla kläderna efter modevisningen den 8/9 på Kulturnatten så håll till godo!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Henny

Publicerad 2012-08-13 23:45:02

Kommer bli skitbra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela