signedbyvictoria

Visning 15/6

Publicerad 2013-05-05 13:09:35 i Byxor, Om att sy,

Jag hade ju skrivit ett långt och fint inlägg här i lördags när jag satt och väntade på planet till Gran Canaria, men det försvann visst. Det löd något i stil med följande;
 
Nu har jag "semester" innan jag börjar jobba ordentligt på Hanzéns i juni, och det passar alldeles förträffligt för den 15:e juni ska jag, Klara och Kevin ha en ny modevisning! Det blir sommarmode som kommer att visas och vi kommer göra varsin kollektion precis som i höstas, bara det att vi är ännu mer ambitiösa i år. Det kommer bli hur bra som helst!
 
Innan jag åkte iväg hann jag även slänga ihop tre par leggings. Alla beställningar. MEN jag har bestämt att vänta med att ta in fler beställningar tills efter modevisningen för att inte dräpa mig.
Men i och med att jag har "semester" så kommer jag ha gott om tid att sy dagligen men kollektionen ska dock vara prio ett.
 
 
 
 
Jo, om du vill vara modell på visningen ska du hålla utkik här eller här. Vi kommer annonsera på våra respektive bloggar och facebook.

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela