signedbyvictoria

Balklänningstider

Publicerad 2013-02-06 12:17:00 i Klänningar,

Nu börjar det vara dags för alla blivande studenter att börja söka sommarjobb men även fundera på vad de ska ha för balklänning! (de som ska ha kostym kanske inte behöver börja bekymra sig riktigt än...) Jag har för tillfället två balklänningar på beställning men jag tror att jag kommer ha tid med i alla fall en till i vår. Balklänningar är kanske det roligaste som finns för övrigt.
 
Här är en bild på en nästan färdig klänning som Klara ska bära på sin bal i vår!
 
 
Är du intresserad av en specialdesignad bal- eller studentklänning så kan du höra av dig till mig!

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela