signedbyvictoria

Jag ska försöka bätta mig, jag lovarrrr!

Publicerad 2013-08-08 17:57:27 i Om att sy, Övrigt,

Tänk att det ändå är en dryg handfull läsare varje dag även om jag inte har skrivit något på jättelänge. Vad glad jag blir!
Jag har verkligen inte haft tid eller lust att blogg och framförallt har jag inte haft något att blogga om. Jag ska försöka ta mig i kragen och sy klart några beställningar nu så jag kan få dem från mitt samvete.
 
Annars flyttar jag om 19 dagar, till nedrans Borås. Det ska bli spännande och sorgsamt, lärorikt och jobbigt och säkert en hel hög med andra känslor också. Känns så skönt att äntligen få börja plugga men supertrist att lämna Tobbe här uppe. Men han kommer ju ner han också i sinom tid. Kul att få inreda en ny lägenhet!
 
Nåja, jag ska försöka sy lite och blogga lite mer här framöver men just nu ska jag bara dricka vin med vänner. En torsdagskväll!
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela