signedbyvictoria

Just nu

Publicerad 2012-03-14 19:15:20 i Om mig,

Har varit dålig med uppdateringen men jag skyller på mycket att göra. Har jobbat med en balklänning till Jenny, en kjol till mig själv (vilken ska visas upp snart) och tio tygväskor samt en hemlig grej.
Anledningen till de tio tygväskorna är att min farmor syr väskor, förkläden, pannlappar etc. och säljer på marknader och på olika butiker över hela norrbotten/lappland och har fått massor med beställningar så jag är en god sondotter och hjälper henne.

Jag har just börjat med antagningsprover till Beckmans och Nordisk Designskola. Det är mycket att planera och utföra, mycket illustrationer. Är det något som jag borde visa här också?


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-03-22 13:40:34

Ja! det är något du borde visa här också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela