signedbyvictoria

Jennys födelsedagsskjorta

Publicerad 2012-07-19 17:39:08 i Skjortor,

Jenny fyllde år för länge, länge sedan men det har inte blivit av att få upp bilder förrän nu. Så här är den, hennes födelsedagspresent!
En krag- och ärmlös skjorta i dipdye:ad chiffong.



Jag vet att det har varit dåligt om uppdateringar den senaste tiden, jag har haft mycket med jobb och så vidare. Men jag har en hel hög med idéer och planer som ska förverkligas inom den närmaste tiden. Jag ska ha en liten modevisning den 8:e september tillsammans med två andra, jätteduktiga designers så håll ut!

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2012-07-20 16:44:37

Hej!

Vilken fin ''skjorta''! Hur lyckas du med att få släta och fina sömmar när du syr i chiffong? För mina viker sig ofta utåt.

Så kan det ävenbli när jag syr i vanligt tyg, vid halsringningar och andra kurviga sömmar.



Vad beror det på och hur undviker jag det? :)

Ha det bra!//Mathilda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela