signedbyvictoria

Bortglömt

Publicerad 2012-08-16 16:27:54 i Om mig,

Jag har ju för tusan glömt bort att berätta att jag kom in på Nordisk Designskola!
Jag borjar först nästa höst, dvs HT-13. Anledningen är att de bara tar in nya klasser vartannat år då de bara har 27 platser på hela skolan. I höst skulle de köra en år 2-klass där de skulle ta in 7 nya studenter, men jag både jag och ledningen för Nordisk Designskola kände att jag behövde mer förkunskaper så jag blev antagen till nästa års intag, år 1!



Idag blir det inget sy, idag blir det att klippa till min lillasyster. I håret alltså.

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Johanna Karlsson

Publicerad 2012-08-29 10:49:59

Det visste jag inte. Grattis, gud vad kul :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela