signedbyvictoria

12 dagar kvar!

Publicerad 2012-08-27 15:17:00 i Om mig,

Nu är det bara tolv dagar kvar till Kulturnatten!
Idag kom ett par modeller, Fanny och Klara, förbi och provade kläderna och jag måste säga att jag har de finaste modellerna! Alla är hur snygga som helst och ni som läser borde nästan komma och titta bara för att få se dem.
 
Nu råkar det vara så att jag behöver en modell till då en tjej inte längre kan vara med. Jag söker någon som är över 18, längre än 1,65 och har storlek 34/36. Mejla mig på [email protected] om du vill vara med eller känner någon som kan tänka sig att vara med.
 
Kulturnatten äger rum den 8:e september och i brist på annat är här en festlig bild på mig.
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2012-08-27 16:44:28

Gillar ditt hår, le cool

Svar: Man tackar!
Victoria Wiklund

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela